pexels-photo-29781Doğru iletişim stratejisi ile kazanan kim?

Doğru iletişim stratejisi ile kazanan kim?

Idea Bakery ve Türkiye’deki partnerleri Marka İletişimi Danışmanı Neslihan Kohen, hayranlık uyandıran Türk markaları ve tüketicinin beklentilerine yeterli cevabı veremeyen

pexels-photo-100733Real-time Marketing Taktikleri

Real-time Marketing Taktikleri

Son zamanlarda, daha fazla markanın gerçek zamanlı pazarlamayı benimsediğini ve dijital pazarlamanın gelişmesi ile anda pazarlamanın öneminin gittikçe arttığını

x-001#TwitterDaily

#TwitterDaily

To gain a deeper understanding of Twitter users in Turkey, we launched a survey-based research study conducted for us by

screen_shot_2016-03-21_at_4-20-16_pmContentvertising

Contentvertising

With the emerge of local content platforms in previous years such as Zaytung, Onedio and Listelist, and social media platforms

genart-native-advertisingNative – Doğal Reklam

Native – Doğal Reklam

Günlük dijital reklam mecra tüketiminde sıkça karşılaştığımız, kimi zaman farkına varıp kimi zaman ise normal içerik olarak tükettiğimiz reklam modeline