Ülker Çikolatalı Gofret: Pinterest'in Tatlı Noktası
Proje Detayları
Türkiye'de yiyecek kateogirisnde gerçekleştirilen ilk Pinterest kampanyası Ülker tarafından yapıldı
Bu kampanya, hem geniş bir kitleye ulaşarak yüksek bir izlenme oranı (VTR) elde etti hem de kampanya süresince rekabetçi bir maliyet-per-mille (CPM) ile etkili sonuçlar elde edildi. Ülker, bu platforma özel olarak, hedef kitlesine uygun kişiselleştirilmiş karakterler ve yaratıcı içerikler tasarlayarak dikkat çekici bir strateji benimsedi.
"Burada her şeyi bulabilirsiniz ama Ülker Çikolatalı Gofret'i sevmeyen birini bulamazsınız."
Ülker, markanın ana mesajını Pinterest kullanıcılarına adapte ederek geliştirdiği slogan ile yaratıcı bir yaklaşım benimsedi.
Bu yaratıcı yaklaşım sayesinde, statik ve video pinlerde Ülker’in "lezzetli" cazibesi başarıyla sergilendi markanın öne çıkan bir kampanyası haline geldi.
+4M
34.4%
Mobil+Web