Newsletter
Aralık 2024 | Sayı 03

  • Aralık 01, 2024
  • Tayis Özprodomos
  • 5 Konu

#AsBayraklarıAs: Türk Hava Yolları Cumhuriyet coşkusunu Custom Like ile X'te yaşattı

Blog Images

Türk Hava Yolları, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nda #AsBayraklarıAs hashtagiyle X’te büyük bir etkileşim başarısına imza attı. Custom Like reklam modeli sayesinde, kullanıcılar beğeni butonuna tıkladıklarında Türk Bayrağı animasyonuyla karşılaştı. Bu yaratıcı dokunuş, X topluluğu tarafından büyük bir ilgi gördü. 64,7 milyon gösterim alan gönderi 57 bin repost, 3 bin alıntı ve 24 bin yanıt ile kampanyanın başarısını kanıtladı.

Türk Hava Yolları yaratıcı ve duygusal bağ kuran iletişim stratejisiyle Cumhuriyet Bayramı ruhunu X’e başarılı bir şekilde taşıdı. #AsBayraklarıAs hashtagi, Cumhuriyet coşkusunu tüm Türkiye ile paylaşarak topluluk duygusunu güçlendirdi.

#BırakmayızSeni: Koç Holding 10 Kasım’da Timeline Takeover & Trend Takeover+ ile yayınladığı video izleyenleri derinden etkiledi

Blog Images

Koç Holding, 10 Kasım’da X üzerinden gerçekleştirdiği Timeline Takeover & Trend Takeover+ kampanyası ile Mustafa Kemal Atatürk'ün ölüm yıldönümünü anlamlı bir video ile anarak büyük bir etkileşim yarattı. #BırakmayızSeni hashtagiyle paylaşılan video, X kullanıcılarını derinden etkiledi. Kampanya, 13,5 milyon Spotlight gösterimi ve 7,76 milyon gönderi gösterimi alarak geniş bir kitleye ulaştı.

Blog Images

Video, X topluluğu tarafından o kadar büyük bir ilgiyle karşılandı ki, kullanıcılar videoyu kendi hesaplarından paylaşarak duygusal anlarını paylaştı ve videonun başarısını takdir etti. Kampanyanın Koç Holding, Atatürk'ün ölüm yıldönümüne özel bu yaratıcı kampanya ile X topluluğun gönlünde derin bir iz bıraktı.

#GününKahvesiTchibo: Tchibo, 1 Ekim Dünya Kahve Günü’nü X’te Trend Takeover ile kutladı

Blog Images

Tchibo, 1 Ekim Dünya Kahve Günü’nü X üzerinden duyurduğu #GününKahvesiTchibo kampanyası ile kahve severlere 5 koli kapsül alımına kahve makinesi hediye ederek kutladı. Kampanya, X’teki kahve tutkunları tarafından büyük bir heyecanla karşılandı. Trend sekmesinden 20,3 milyon gösterim elde ederek kampanya geniş bir kitleye ulaştı.

Blog Images

Tchibo’nun X üzerinden gerçekleştirdiği bu yaratıcı kampanya stratejisi, markaya olan ilgiyi arttırarak 1 Ekim Dünya Kahve Günü’ne özel kampanyasının geniş bir kitleye ulaşmasını sağladı.

Pinterest’in Premiere Spotlight reklam modeli ile maksimum etki ve yüksek görünürlük elde edin

Premiere Spotlight, reklam verenlerin doğru zamanda geniş kitlelere ulaşmasını sağlayan, Pinterest’in yeni reklam çözümüdür.

Blog Images

Premiere Spotlight, video reklamlarını ana sayfada ve kullanıcıların yeni fikirler keşfetmek için ziyaret ettiği arama sayfasında sergiler. 24 saat boyunca video reklamlarının iki farklı alanda görünmesini sağlayan Premiere Spotlight, markaların farkındalık hedefi ile oluşturduğu kampanyalarda platformu tam anlamıyla sahiplenmelerine olanak tanır.

Kaynak >>

Ünlüler tarafından oluşturulmuş panolarla hediye fikirlerini Pinterest’te bulun

Pinterest, bu yıl tatil alışverişini her zamankinden daha kolay hale getiriyor. İster en yakın arkadaşınız, ister eşiniz isterse de kendiniz için hediye arıyor olun, her ihtiyaca uygun seçenekleri içeren 1.000’den fazla hediye rehberine Pinterest Shop’tan ulaşabilirsiniz.

Blog Images

Pinterest Shop’ta, moda ve güzellikten seyahat ve oyun dünyasına kadar 27 kategoriyi kapsayan, özenle hazırlanmış binlerce hediye rehberi mevcut. Paris Hilton, RuPaul, Emma Chamberlain ve K-Pop kız grubu TWICE gibi ünlüler ve içerik üreticileri tarafından hazırlanmış hediye listeleri ile her yaşa ve zevke uygun fikirlere göz atabilirsiniz.

Kaynak >>

Criteo, kış seyahat trendlerine göre pazarlama tavsiyelerini paylaştı

Criteo, turizm sektörü için kış seyahat trendlerini global ölçekte analiz etti. Elde ettiği çıktılara göre planlama önerilerini paylaştı. Kış reklam çalışmaları rotanızı bu öneriler ışığında çizebilirsiniz:

1. Kampanya tarihlerini, satışların en yüksek olduğu dönemlere göre ayarlayın.
Seyahat şirketleri için birinci ve ikinci çeyrekler kritik dönemlerdir. Yüksek sezon rezervasyonları Q1'de zirve yaparken, son dakika rezervasyon sezonu Q2'de başlar. Bu fırsatlardan faydalanmak için reklam çalışmalarınızı kasım ve aralık aylarında tam kapasiteyle yürütmeye başlayın.

2. Tıklamalar için tam paket seyahat deneyimi sunun.
Seyahat edenlerin %58'i tüm ihtiyaçlarını tek bir platformdan gerçekleştirmeyi tercih ediyor. Bu eğilimi göz önünde bulundurarak yalnızca otel veya uçuş arayan kullanıcıları tam paket rezervasyon yapan müşterilere dönüştürmeye odaklanın. Böylece reklam harcamalarınızdan maksimum geri dönüş elde edebilirsiniz.

3. Rakiplerden sıyrılın.
Seyahat edenler rezervasyon yapmadan önce 3’ten fazla platformu karşılaştırıyor. Platformunuza ilgi gösteren kullanıcıları, sizi öne çıkaran özellikleri vurgulayan reklamlarla yeniden hedefleyin. Criteo Retargeting, kullanıcıların markanız ve hizmetlerinizle olan etkileşimini sürdürerek kullanıcıların rakiplere yönelmesini engeller.

Kaynak >>