
Dünya’da 890 Milyon’dan fazla kullanıcıya erişen, kırktan fazla dilde hizmet veren microblog sitesidir. Kendinizi ya da temsil ettiğiniz kurumun vermek istediği mesajı 280 karakter ile anlatırken aynı zamanda fotoğraf, video, emoji, GIF gibi görsellerle desteklemenize imkan verir. Twitter Dünya’nın en büyük CANLI platformudur. Dünya’nın herhangi bir noktasında ne oluyorsa o Twitter’da hayat bulur ve konuşulur. Herkese fikir ve bilgiyi anında, hiçbir bariyer olmaksızın yaratıp paylaşma gücü vermeyi amaçlar. 2015 yılında Türkçe olarak dondurma kelimesini içeren 520.000, araba/otomobil kelimesini içeren 2.1 Milyon, ruj kelimesini içeren 210.000, deterjan kelimesini içeren 55.000, kredi kelimesi geçen 1.5 Milyon tweet atıldı.
Bu anlık konuşmalar, markaların kullanıcıları ile iletişime geçmeleri için çok büyük fırsat anları oluşturuyor. Özellikle video alanında farklılaşmış ve etkileşimi arttırmayı hedefleyen reklam uygulamaları ile Twitter reklam verenler için vazgeçilmez bir platform olarak öne çıkıyor.
TikTok son zamanların en hızlı popülerleşen ve büyüyen kısa mobil video platformudur. Müziği, dansı ve eğlenceyi merkezine alan TikTok, kullanıcılara seçtikleri bir müzik eşliğinde hazırladıkları dans kurgusunu platformun sunduğu araçlarla düzenleyebilme, bir ‘challenge’ yaratma veya varolan bir ‘challenge’a katılabilme imkanı sunuyor. Sürekli olarak yenilenen ve popülerleşen hashtagler ile dinamik kalıyor ve kullanıcıların kendini yaratıcı biçimde ifade edebilmesini, eğlenceli içerikler oluşturabilmesini sağlıyor. Türkiye’de 17.5 milyon kullanıcıya ulaşan TikTok, günlük ortalama 55 dakika vakit geçirmesiyle diğer platformlar arasında fark ediliyor.


Mynet, aylık 45 milyondan fazla aktif ziyaretçisiyle Türkiye’nin bir numaralı haber alma platformudur. Hem gündemi takip etmek isteyen, hem de farklı ilgi alanlarına özel bilgilendirici ve zevkli içeriklere ulaşmak isteyen kullanıcılara uygun içeriklere sahiptir. Haber, yemek, spor ve finans gibi 9 kategoride içerik bulunduran platform, birçok farklı kitleden kullanıcıyı bir arada bulunduruyor. 840 milyon mobil app indirmeye sahip olan platformun aynı oranda masaüstü ve mobil ziyaretçisi de mevcut.
DugOut, dünyanın en büyük futbol kulüpleri tarafından kurulan bir futbol video içerik platformudur. Aylık 35 milyondan fazla izlenmeye sahip olan platformda birçok farklı orijinal içerik bulunur. Gerçek zamanlı içerikler, soyunma odası, antreman arası röportajları gibi platforma özel içerikler ve arşivden düzenlenen yaratıcı içerikler ile kullanıcılara çok çeşitli bir futbol dünyası sunar. Futbol sever hedef kitleye ulaşmak için en kullanışlı ve efektif platformların başında geliyor.


Investing, yatırım dünyasından haberler ve bilgilendirici içerikler sunan platformdur. Aylık 31 milyon ziyaretçi sayısına ve 100 milyondan fazla uygulama etkileşimi sayısına sahiptir. Kullanıcılara sektörle ilgili webinarlar, içgörüler ve pazar araştırmaları sunan Investing ziyaretçileri ortalama 17 dakika gibi uzun bir süre platformda vakit geçiriyor.
“Dürüst, Tarafsız, Ahlaksız Haber” söylemiyle internet dünyasına hızlı giriş yapan Zaytung, gündemde olan haberleri hatta kısaca gündemi kara mizah ile birleştirerek, birçok farklı demografik kitleden takipçisine ulaştırıyor.
Zaytung Son Dakika, Halkın Sesi, Dergi gibi farklı başlıklar altında derlediği içerikler ile Zaytung internet kullanıcılarının ve bu kullanıcılara erişmeyi hedefleyen reklam verenlerin yıllardır tercihi olmaya devam ediyor.

Hand Picked Projects We`ve Done
“ Tweeco is influenced by a few best sellers and well designed items in Themeforest. We are working on it using our spirit and passion. We hope it’s be so cool. ”
Themewaves@Ulaanbaatar“ Tweeco is influenced by a few best sellers and well designed items in Themeforest. We are working on it using our spirit and passion. We hope it’s be so cool. ”
Themewaves@Ulaanbaatar“ Tweeco is influenced by a few best sellers and well designed items in Themeforest. We are working on it using our spirit and passion. We hope it’s be so cool. ”
Themewaves@Ulaanbaatar