Mecralar

Genart Medya > Mecralar

Twitter

Turkcell

Dailymotion

Network

twitter

Dünya’da 890 Milyon’dan fazla kullanıcıya erişen, kırktan fazla dilde hizmet veren microblog sitesidir. Kendinizi ya da temsil ettiğiniz kurumun vermek istediği mesajı 280 karakter ile anlatırken aynı zamanda fotoğraf, video, emoji, GIF gibi görsellerle desteklemenize imkan verir. Twitter Dünya’nın en büyük CANLI platformudur. Dünya’nın herhangi bir noktasında ne oluyorsa o Twitter’da hayat bulur ve konuşulur. Herkese fikir ve bilgiyi anında, hiçbir bariyer olmaksızın yaratıp paylaşma gücü vermeyi amaçlar. 2015 yılında Türkçe olarak dondurma kelimesini içeren 520.000, araba/otomobil kelimesini içeren 2.1 Milyon, ruj kelimesini içeren 210.000, deterjan kelimesini içeren 55.000, kredi kelimesi geçen 1.5 Milyon tweet atıldı.

Bu anlık konuşmalar, markaların kullanıcıları ile iletişime geçmeleri için çok büyük fırsat anları oluşturuyor. Özellikle video alanında farklılaşmış ve etkileşimi arttırmayı hedefleyen reklam uygulamaları ile Twitter reklam verenler için vazgeçilmez bir platform olarak öne çıkıyor.

Dünyanın ilk dijital operatörü Turkcell, yarattığı 10’un üzerinde uygulama ile farklı alanlarda da etkinliğini sürdürmeye devam ediyor. BiP, Dergilik, Fizy, Sim gibi popüler mobil uygulamalarının yanında Türkiye’nin ilk yerli arama motoru olan Yaani ve seyahat platformu olan Fulltrip gibi hem mobil hem de desktop destekli projelerini başarılı bir şekilde hayata geçirdi. Bunların yanında oyun kategorisine de el atan Turkcell; Hadi, Playcell ve Tavla GO gibi uygulamaları ile kullanıcılarını hem eğlendiriyor hem de öğretiyor.

turkcell
dm

Dünya’nın en çok ziyaret edilen ikinci video platformu olan Dailymotion, içerdiği 12 farklı kategoride toplanmış yüz binlerce video ile ziyaretçilerine eşsiz bir deneyim sunuyor.

Farklı video reklam uygulamaları, Türkiye’de aylık 160 Milyondan fazla izlenme ve ortalama 6.5 dakika olan kişi başı video izleme süresi ile Dailymotion video severlerin popüler sitesi olmaya devam ediyor.

Türkiye kadın internet kullanıcılarının %86’sından fazlasına erişim imkanı sağlayan, her demografik kitleden ziyaretçiyi barındıran, yaklaşık 10 yıllık SEO gücü, Facebook’ta 4,5 Milyon, Instagram’da 5,2 Milyon takipçiye sahip Türkiye’nin en büyük dijital Mutfağı: Nefis Yemek Tarifleri.


Reklam verenlere sunduğu birçok farklı ve içerik odaklı ürünleri ile birçok marka takipçileri ve hedef kitlesiyle bir araya gelme ve etkileşime geçme şansı yakalıyor.

nyt
yemekcom

Toplam 8 tab ve 24 kategori altında kullanıcılarına binlerce yemek tarifini hem videolu hem de yazılı olarak sunan, aynı zamanda eğlenceli bilgiler de veren Yemek.com, 2014 yılından beri yayın hayatına devam ediyor. Facebook’ta 2 milyon, Instagram’da 850.000 takipçili Yemek.com; hem web, hem mobil, hem de Android ve iOS telefonlarda kullanılabilen uygulaması ile Türkiye’nin en eğlenceli yemek platformu olma yolunda kararlı adımlarla ilerliyor.

“Dürüst, Tarafsız, Ahlaksız Haber” söylemiyle internet dünyasına hızlı giriş yapan Zaytung, gündemde olan haberleri hatta kısaca gündemi kara mizah ile birleştirerek, birçok farklı demografik kitleden takipçisine ulaştırıyor.

Zaytung Son Dakika, Halkın Sesi, Dergi gibi farklı başlıklar altında derlediği içerikler ile Zaytung internet kullanıcılarının ve bu kullanıcılara erişmeyi hedefleyen reklam verenlerin yıllardır tercihi olmaya devam ediyor.

zay