Mecralar

Genart Medya > Mecralar

Twitter

Shazam

Dailymotion

Network

Dünya’da 890 Milyon’dan fazla kullanıcıya erişen, kırktan fazla dilde hizmet veren microblog sitesidir. Kendinizi ya da temsil ettiğiniz kurumun vermek istediği mesajı 140 karakter ile anlatırken aynı zamanda fotoğraf, video, emoji, GIF gibi görsellerle desteklemenize imkan verir. Twitter Dünya’nın en büyük CANLI platformudur. Dünya’nın herhangi bir noktasında ne oluyorsa o Twitter’da hayat bulur ve konuşulur. Herkese fikir ve bilgiyi anında, hiçbir bariyer olmaksızın yaratıp paylaşma gücü vermeyi amaçlar. 2015 yılında Türkçe olarak dondurma kelimesini içeren 520.000, araba/otomobil kelimesini içeren 2.1 Milyon, ruj kelimesini içeren 210.000, deterjan kelimesini içeren 55.000, kredi kelimesi geçen 1.5 Milyon tweet atıldı.

Bu anlık konuşmalar, markaların kullanıcıları ile iletişime geçmeleri için çok büyük fırsat anları oluşturuyor. Özellikle video alanında farklılaşmış ve etkileşimi arttırmayı hedefleyen reklam uygulamaları ile Twitter reklam verenler için vazgeçilmez bir platform olarak öne çıkıyor.

twitter
shazam

Yıllarca dinlediğimiz şarkının ne olduğunu, kimin söylediğini merak edip durduk. Kimi zaman sözleri bir kenara yazdık, kimi zaman “Pardon hangi şarkı bu?” diye sorduk. Shazam’ın hayatımıza girmesiyle birlikte bu soru tarihe karıştı.

Dinlediğiniz müziğin ne olduğunu, kim tarafından söylediğini bulan mobil uygulama aynı zamanda ses üzerine entegre edilen frekans ile marka iletişimlerinde de kullanılıyor. Türkiye’den ve dünyadan birçok markanın kullandığı ve oldukça başarılı sonuçlar elde ettiği platform için biz “TV ve Outdoor kitlesini etkileşime geçirmenin en eğlenceli ve en hızlı yolu!” söylemi ile yola çıktık.

Dünya’nın en çok ziyaret edilen ikinci video platformu olan Dailymotion, içerdiği 12 farklı kategoride toplanmış yüz binlerce video ile ziyaretçilerine eşsiz bir deneyim sunuyor.

Farklı video reklam uygulamaları, Türkiye’de aylık 160 Milyondan fazla izlenme ve ortalama 6.5 dakika olan kişi başı video izleme süresi ile Dailymotion video severlerin popüler sitesi olmaya devam ediyor.

dm
nyt

Türkiye kadın internet kullanıcılarının %50’sinden fazlasına erişim imkanı sağlayan, her demografik kitleden ziyaretçiyi barındıran, yaklaşık 5 yıllık SEO gücü, Facebook’ta 4 Milyon, Instagram’da 1.6 Milyon takipçiye sahip Türkiye’nin en büyük dijital Mutfağı: Nefis Yemek Tarifleri.

Reklam verenlere sunduğu birçok farklı ve içerik odaklı ürünleri ile birçok marka takipçileri ve hedef kitlesiyle bir araya gelme ve etkileşime geçme şansı yakalıyor.

Türkiye’nin ilk ve en çok ziyaret edilen “how-to” video sitesi olan UzmanTV, içerisinde barındırdığı 11 ana, 56 alt kategoride toplanmış, binlerce uzman tarafından hazırlanmış videolar ile uzun yıllardır internet kullanıcılarının başvurduğu ilk kaynak olma özelliğini sürdürüyor.

Birçok alanda faaliyet gösteren, yerli ve yabancı yüzlerce marka tarafından yıllardır kullanılan UzmanTV, video reklamcılığı ve video advertorial alanlarında özellikle öne çıkıyor.

uzman
zay

“Dürüst, Tarafsız, Ahlaksız Haber” söylemiyle internet dünyasına hızlı giriş yapan Zaytung, gündemde olan haberleri hatta kısaca gündemi kara mizah ile birleştirerek, birçok farklı demografik kitleden takipçisine ulaştırıyor.

Zaytung Son Dakika, Halkın Sesi, Dergi gibi farklı başlıklar altında derlediği içerikler ile Zaytung internet kullanıcılarının ve bu kullanıcılara erişmeyi hedefleyen reklam verenlerin yıllardır tercihi olmaya devam ediyor.

Pudra; moda, güzellik, sağlıklı yaşam, aile, çocuk, kültür-sanat gibi alanlarda okuyucularına en güncel ve doğru bilgiyi aktararak 2009 yılından itibaren kadınların en gözde içerik sitelerinden biri olarak faaliyetlerine devam ediyor.

Özellikle kadın hedef kitleye marka mesajını ve kampanyalarını aktarmak isteyen markaların vazgeçilmez adresi olan Pudra.com içerik odaklı reklam modelleri ile reklam verenleri hedef kitleleri ile buluşturuyor.

pudra