#kristalelma 2014

Genart Medya > Events > #kristalelma 2014

#kristalelma 2014

Twitter EMEA Bölgesi Marka Stratejileri Direktörü Josh Grau “Marketing in the Moment” sunumu ile  26.Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’ndeydi.


foto-21-Josh Grau’nun sunumunda öne çıkan noktalar;

2-İnsanlar neden Twitter kullanıyor?

  • Gerçek olmak
  • Olan biteni keşfetmek
  • Kendini keşfetmek
  • Hiç tanımadığın insanlarla iletişime geçmek

3-Dünya Kupası’nda markalar Twitter’da nasıl konumlandı?

4-News-jecking / Gerçek zamanlı içerik pazarlaması örnekleri

Sunum içeriğine ulaşmak için..


Levent Erden tarafından modere edilen ve Twitter tarafından sahiplenilen “A social soundtrack of TV” oturumunda, Mindshare CEO’su Özer Sata, Genart Medya CEO’su Burak Yılmaz  ve İş Bankası Kurumsal İletişim Müdürü Suat Sözen second screen hakkında konuştular.

foto-3

A social soundtrack of TV oturumunda öne çıkanlar;

  • Gerçek zamanlı içerik pazarlaması
  • Paid media vs owned media
  • TV ve Twitter’ın eş zamanlı kullanımı
  • TV conversation targeting reklam modeli ve kullanımı

Twitter ekibinde Account Executive olarak görev alan Eda Demir’in kaleminden oturumu buradan okuyabilirsiniz.


Shazam EMEA Bölgesi Satış Direktörü Josh Partridge “Smartphone Engagement” sunumu ile Kristal Elma 2014’deydi.

foto-1

Josh Partridge’in sunumunda öne çıkan noktalar;

“Bir insan günde ortalama 150 kere akıllı telefonuna bakıyor”

Günümüzde tüm işlerimizi akıllı telefonlarımızdaki uygulamalar sayesinde gerçekleştiriyoruz. Sabah kalkıyoruz, maillerimizi, sosyal medya hesaplarımızı kontrol ediyoruz, fotoğraflarımızı geziyoruz, bir dakika içerisindeki o kadar fazla içerik tüketiyioruz ki bunları anlamlı bir şekilde analiz edebilmek ve analiz sonuçlarına gore pazarlama kampanyalarını şekillendirmek gittikçe zorlaştı, bir insan günde ortalama 150 defa akıllı telefonuna bakıyor. Burada artık çok klişeleşmiş ama hepimiz için hayati nitelikte olan “ Big Data” devreye giriyor.

“TV reklamlarında eksik kalan ölçümlemelerin hepsini Shazam ile ölçümlemek mümkün”

  • Benim reklamımı kim izliyor?
  • İzleyicim nerede, ne yapıyor?
  • İzleyenler etkileşime geçtiler mi?
  • Vermek istediğim mesajı tam olarak iletebildim mi?
  • Rakiplerim kimler ve kampanya etkinlikler, ne durumda?

Sunum içeriğine ulaşmak için..

Written by 86

The author didnt add any Information to his profile yet